Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 3 juni 2009

Sovmorgon

Idag kom inte Björn förrän 9 så jag sov väldigt länge. När Emma hade åkt till jobbet så höll Björn på, lekte. Sen ville han busa så jag fick jaga honom. Han låter så gulligt när han ser att man kommer emot honom. Han skriker till och blir jättestressad. =) Sen skrattar han samtidigt.

Vid tolv fick han lunch, torr blöja och sen fick han sova middag. Då började jag fixa med min lunch- Men förstås lagomt när Björn har somnat, maten står på spisen börjar Ludde kräkas. Så jag ringde till Roland, frågade om han kunde hjälpa mig. Och det gjorde han. Först gick han med Linus sen kom han ner, hämtade Ludde, tog med honom på en promenad. Medans dom var borta kokade jag ris till Ludde, det ska vara bra för magen. Så han fick lite grann när det hade svalnat. Som tur varfick han behålla det.

När Lasse kom från jobbet låg Björn, sov fortfarande. Jag pratade lite försiktigt med honom så han skulle vakna. Han sov nog väldigt djupt för det tog en bra stund innan han reagerade.
När han väl hade vaknat blev han ledsen, han ville väl sova längre.

Sen gjorde vi oss klara och gick till Eva, Roland. Björn gick "hela" vägen själv. =)
Lasse hjälpte Roland att ta bort en stötdämpare på släpkärran.

Lasse, Björn åkte trädgårdstraktor hem. För Lasse skulle klippa gräs. Så nu ser det lite mer välvårdat ut på baksidan.

Sen gick vi in och då ringde pappa och frågade om Lasse kunde hjälpa honom att flytta en TV-& bokhylla.
Dom bestämde att vi skulle äta först. Så då gjorde vi mat, käkade.
Precis när vi var klara kom pappa. Efter en stund åkte pappa, Lasse. Och då gjorde jag Björn klar, sen började jag göra mig i ordning. en jag var inte klar när Emma kom så hon fick vänta lite på mig. Sen tog hon, Björn Volvon hem till sig och jag tog Suzukin.

Efter ett tag kom pappa, Lasse med TV-& bokhyllan. Sen blev vi kvar en stund, jag lånade datorn av Emma, läste bloggarna jag följer. Eftersom vi fortfarande inte har fått nytt modem. jag blir snart tokig på Telia.

Sen kom vi hem lagom till Grey´s Anatomy. Så vi tittade på det och nu har vi gått och lagt oss. Björn, Lasse sover och djuren gör det nog också. Det är bara jag som är vaken. Men jag ska lägga mig till rätta och sova nu jag med.
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar