Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

torsdag 11 juni 2009

Sista gången

Idag var det sista gången som jag hade kroppskännedom. Så nu får jag göra det själv hemma istället. Jag vet inte om det har hjälpt något faktiskt.
Det var även sista gången som jag behövde kolla blodtrycket. För det hade gått tillbaka nu.

Och för första gången någonsin så fick jag komma in innan min bokade tid därnere. =)
hade tid till 10.00, fick komma in 9.35.

När vi kom hem så härjade vi lite med Björn. Sen fick han sova en timme innan lunch. Då passade vi på att spela Conflict: Vietnam.

När Lasse hade åkt till jobbet lekte Björn lite grann. Sen fick han duscha, han blev inte alls ledsen. Det blev han förut när jag duschade honom.

Sen kom Emma upp, hälsade på en sväng. Då fick hon blada reklam. =)
När hon hade åkt hem åt jag min matlåda. Björn fick mat av Emma när hon var här.

Strax därefter blev Björn jättetrött så jag la honom innan åtta. :O

Sen har jag grejat lite med datorn. Hoppas det funkar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar