Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 23 juni 2009

22 & 23

Eftersom det inte blev något inlägg igår. Berättar jag om 2 dagar idag.

Måndag 22/6
Igår var jag själv hemma med djuren. Det var tråkigt att inte ha något att göra. På eftermiddagen ringde Emma och frågade om jag ville med till Avesta. Det ville jag.
När dom kom och hämtade mig kom Lasse hem. Så han följde också med.
Först var vi in på Jysk, sedan Willys. Där blev det storhandling. Det blev många kassar. Vi visste inte hur vi skulle få med oss allt. Men vi kom hem iaf.

Först lämnade vi av Emmas varor hos dom, sen var vi förbi vid Konsum, sen skjutsade dom hem oss.
Väl hemma så åt vi mat, sen väntade vi på Emma och Björn. När dom kom så åkte vi och kollade efter älg, åt glass.
Sen skjutsade dom hem oss. Då kollade vi på lite TV innan vi gick och la oss.


Tisdag 23/6
Idag hade jag klockan på ringning eftersom Björn skulle komma på morgonsidan. Iaf så vaknade jag av klockan, slog av den, somnade om igen. Som tur var blev det bara en halvtimme extra så jag hann upp innan Björn kom. =)

Sen har han busat och lekt hela dagen. Vid lunchtid verkade han trött så han fick mat, sen tänkt jag lägga honom. Men när Lasse kom hem blev han sjövild igen. 16.30-17 blev han extremt trött så då fick han sova tills maten blev klar. Men han var fortfarande lika trött som innan tuppluren.

Lite senare tog vi bilen, åkte en sväng. Och när vi kom hem gjorde Lasse i ordning Björn, la honom.

Sen spelade vi Conflict.
Nu ska jag sova så jag hinner vakna innan Björn.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar