Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

måndag 8 juni 2009

Äntligen...

Idag kom modemet så nu kan man hålla koll på Facebook & Bilddagboken.

På förmiddagen var vi i Avesta, shoppade födelsedagspresent till Emma. När vi kom hem så hämtade jag posten, såg att modemet hade kommit. Sen åt vi lunch och efter det åkte Lasse till jobbet.

Björn, jag gick in i vardagsrummet så han kunde leka lite. Sen blev han trött och fick sova middag på soffan. Han måste ha känt att mamma skulle komma för han vaknade typ5 sekunder innan hon körde in på gården. =)
Sen åkte vi ner på ICA och handlade, hämtade ut modemet. Vi träffade utanför ICA och pappa inne på ICA.

Sen åkte vi hem till Emma, jag fick rena kläder till Björn.
Vi pratade en stund, då kom Emma på att hon skulle till pappa, hämta en matlåda. Så jag skjutsade upp henne dit, medans hon var inne hos pappa kom Rikard hem. Så vi pratade lite om hans jobb.

Sen skjutsade jag hem Emma igen och Björn, jag åkte hem så han fick mat, torr blöja. Efter det kopplade jag in modemet, då var det nåt fel på anti-virus programmet.
Alltid nåt jävla strul.
Försökte fixa det men orkade inte hålla på så mycket med det.

Sen ringde pappa, frågade om han fick komma upp en sväng. Det gick ju självklart bra.
Lotta var också med. När dom kom hade som med sig massor med mat till oss. Hela frysen blev full. =)

Sen ville Björn ha puss kalas med morfar, Lotta, moster. =)
Han är så gullig när han kommer och smackar. =)

Efter att dom hade åkt gjorde jag i ordning Björn för kvällen, la honom.
Efter det har jag grejat med datorn. Så nu funkar allt som det ska.

Strax innan halv elva kom Lasse hem och då kollade vi på lite TV, nu sover han, jag sitter vi datorn. Nu när man kan. =)

Nej, nu räcker det för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar