Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 1 april 2009

Som vanligt

Som jag skrev igår så sov Björn över här. Så jag har haft fullt upp med att hålla koll på honom så att han inte ska göra sig illa. Han ställer sig upp hela tiden så jag är väldigt orolig att han ska göra sig illa.

På förmiddagen var Lasse ute och kapade lite ved, jag och Björn var inne. Vid tiotiden så fick Björn lägga sig och sova en stund. Sen vi tolv blev det lunch för oss. Sen åkte Lasse till jobbet.

Vid tre kom Emma upp och hälsade på en sväng, sen vid kvart i fem åkte hon och Björn hem.
Under kvällen så har jag bara tagit det lugnt och tittat på tv.
Det är väl typ det som har hänt idag.


Kommentar på gårdagens inlägg
BjörnMamman sa...
Sötaste och duktigaste Björnen någonsin! :D
He he, "Hundskola" kanske var att ta i. xD
Svar: Ja, Björn är jätteduktig. Okej, det kanske var att ta i men det var ju nästan det iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar