Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

onsdag 22 april 2009

Björnvakt

Björn kom vid halv nio nånting i morse. Emma skulle träffa gruppen för sista gången.
Iaf när han kom gjorde jag iordning gröt till honom, började mata han. Efter frukosten fick han ren blöja.
Vi gick in i vardagsrummet så han fick leka med sina leksaker.
Jag kommer inte ihåg vilken tid men ungefr en halvtimme innan Emma kom upp somnade han i sängen. Men det hann som sagt bara bli en halvtimmes tupplur eftersom en viss liten hund började skälla när Emma kom.
Hon gav Björn lunch och sen bytte jag blöja på honom, sen åkte Emma hem och åt lunch. Hon skulle iväg och simma.
Sen gick jag och Björn in och tittade på film på tv. Jag har aldrig sett honom vara så intresserad av tv:n nångång. Det var "Lotta på Bråkmakargatan".
Jag vet inte om det var för att dom pratade svenska eller vad det var. Men han satt hur snällt som helst bredvid mig och tittade på tv:n.
Det var väldigt gulligt. =)

När Lasse kom hem tog han med sig Ludde och Björn ut en sväng, så jag kunde göra mig klar i lugn och ro. Sen åkte vi upp till Eva och Roland, kikade på två Lost-avsnitt som dom har spelat in till oss. Fast det är fortfarande ett Lost- och ett Christine-avsnitt kvar. Så vi får se när vi har tid att se dom.

Efter att vi varit där åkte vi ner till affären en snabbis, sedan hem och började med maten. Medans jag gjorde maten matade Lasse Björn.
Precis när vår mat var klar kom Emma och hämtade Björn.

Efter maten var vi ut och åkte en sväng. Vi åkte förbi vid pappas stuga.
Sen blev det hem och nu kollar vi på Grey´s Anatomy.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar