Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

fredag 20 februari 2009

Reklambladning

Idag har varit precis som resten av veckan Lasse och Pappa har skruvat med skotern. Men idag blev den klar. =) Så det blir att åka skoter imorgon. Iaf så kom han hem och åt lunch innan han skulle till jobbet. Strax efter att han hade åkte så komm Emma hit med Björn för hon skulle hem med lite grejer som hon hade handlat. Medans vi väntade på henne var Björn gosig och ville sitta i knä, lilla plutten.

Sen när Emma kom så började vi blada reklam. Och jag blev tvungen och lyssna på musik som jag har tröttnat på. Eftersom Emma jämt spelar den skivan. Och Björn han for runt på golvet som en riktig liten vilding så jag ringde på "förstärkning". =)

När vi hade bladat klart frågade Emma om vi skulle äta pizza. Jag ringde Lasse och frågade om han ville det, det ville han. Efter pizzan kollade vi på film. Första filmen tror jag att alla såg men andra var det bara jag som såg hela. Sen åkte Emma och Björn hem.

1 kommentar:

  1. Vadå "tröttnat på"?! :P Det var ju du som tjatade. ;P
    Du, så lättövertalade var ni INTE till att käka pizza! :P
    Förresten, vilka filmer kollade vi på? Bolt och vilken mer? Förresten så sov jag lite när vi kollade på Bolt. :P

    SvaraRadera