Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Idag gick jag upp vid fem för en liten Björn skulle komma vid halv sex. Medans jag väntade på honom så kollade jag på Lost på tv:n. När Emma hade lämnat Björn så tog jag av honom ytterkläderna och satte honom på golvet så han fck leka lite med sina leksaker. För han var inte så speciellt trött. Efter stund kom han och ville upp till mig så jag satte honom i soffan bredvid mig och la täcket över benen på honom. Sen somnade jag och när jag vaknade så halvlåg Björn med huvudet mot min mage och sov. Typ tio minuter efter att jag hade vaknat så vaknade han, strax därefter kom Lasse och Ludde ner.

Sen blev det frukost. Först för Björn och sen för oss. Sen fick han leka lite mer men han ville hellre sitta i knä så han fick det. Vid nio tror jag att Emma kom tillbaka. När hon kom hade vi börjat titta på Madagaskar så dom stannade tills vi hade sett klart den. Vi tänkte att Björn skulle vara intresserad av filmen men han tittade bara lite i början. Sen brydde han sig inte så mycket, han ville hellre stå och klättra.

När dom hade åkte tog vi det lugnt sen gjorde Lasse lunch, vi åt. Sen åkte han till jobbet, han går eftermiddag den här veckan.

I kväll är det många bra program Desperate Housewives, Christine och Lost. Så det blir en helkväll framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar