Besökare totalt: Den här månaden: Den här veckan: Idag:

lördag 14 mars 2009

Loppis, Bio och Melodifestival

kl.20.15
Dagen började med att jag gick upp innan Lasse som vanligt. Sen åt jag frukost och väntade på att Emma skulle ringa. Vi skulle åka på loppis och hälsa på pappa och Lotta, dom skulle sälja lite grejer. Vi halv elva ringde Emma så då gjorde vi oss klara och åkte ner, tankade bilen och tog pengar sen vidare till loppisen. Men det var bara Lotta som var där. Så vi pratade lite med henne och gick runt och tittade lite där sen åkte vi vidare hem, Emma & Björn åkte till pappa och skulle hälsa på men han var inte hemma eller nåt så dom kom upp till oss istället. Hemma oss blev det lite lunch och vid halv två skjutsade Emma upp Björn till pappa för han var barnvakt.

Lasse och jag plockade upp Emma i Viken sen drog vi till Västerås där vi gick på bio. Vi såg Bedtime Stories, den var väldigt bra och rolig. Men det var lite stressigt innan vi kom in i salongen men vi hann iaf och det är väl det viktigaste. Efter bion åt vi Max, det var gott.

Väl hemma i Norberg så var Lasse in på ICA en snabbis och köpte lite frukost och grejer. Sen åkte vi hem med varorna och sedan upp till Kallmorberget och hämtade våra ljus som vi beställde på ljuspartyt vi var på. Sen skjutsade vi upp Emma i Viken så hon fick hämta Björn, vi åkte hem så Lasse fick börja elda. Medans vi väntar på Emma och Björn så kollar vi på Melodifestivalen.

kl.01.50
Och när dom kom upp sa Emma "NEJ!! Måste vi kolla på det här!?". Jag sa att jag ville det och när hon såg att det var poängutdelningen ville hon också se eftersom det är "spännande". Så vi kollade klart på det.
Personligen så tycker jag att det var helt fel låt som vann. Jag gillade inte alls den och af Ugglas som kom tvåa "HERREGUD" vad tänker människor med. Jag och Lasse tycker inte alls om den låten. Men vi får väl se hur det går i Eurovision.

Efter Melodifestivalen blev det sängen för Björn och vi kollade på en film, efter filmen tittade/halvsov vi framför tv:n. Sen följde vi med Emma och Björn hem så hon fick hjälp med alla sina grejer uppför trappen.

Och nu blir det sängen för oss om vi ska orka köra reklam imorgon

1 kommentar:

  1. Klockan var faktiskt nästan halv två när jag åkte från er. :P För jag sa ju åt dig vid 13.10 att du skulle göra dig klar. xD Och af ugglas skulle ha vunnit. ;)

    SvaraRadera